Zápisnica
zo schôdze výboru OZ CHPH Kežmarok, rozšírenej o predsedov ZO CHPH konanej dňa 9.5.2012 v Spišskej Belej
Prítomní:
Slov.Ves: F.Jacenko
Sp.Belá: Jozef Krišanda, Jozef Andráš
Kežmarok: M. Mesarčík
Žakovce: J. Balint, E. Balint
Ľubica: J.Šoltes
V. Lomnica: P. Grék, D. Dudzik, Kredatus M.
Poprad – Veľká: V. Božoň
Hôrka: ospravedlnený
St. Ľubovňa: R. Šulík, P.Turek
Program rokovania:
- Otvorenie
- Organizácia pretek. činnosti OZ v sezóne 2012.
- Záver
Rokovanie otvoril podpredseda OZ CHPH KK p. Krišanda, oboznámil prítomných
s programom schôdze.
K bodu 2 :
A, Na základe kontroly pretekovej dokumentácie po prvom závode výbor OZ upozorňuje ZO na dôslednosť pri vypisovaní dokumentácie hlavne:
– Dôsledné vypisovanie obálok k pretekom s uvedením čo v tej ktorej obálke je, správne sčítavanie počtov chovateľov a holubov
– Vypisovanie čísiel chovateľov na KL (sú na stranke OZ KK)
– Uvádzať na KL počet holubov nasadených na EKS i hodiny
B, Pretek Bytča 3.6.2012 sa organizuje ako pretek do M OZ (nie do M Slovenska) s nasadzovaním počtu holubov ako na ST + na každú ZO bude pridelený 1 kôš naviac.
C, Odchody prepravného vozidla regiónu KDTVR-Spiš na pretek:
Chomutov:
Spišská Belá 12,00
V.Lomnica 12,40
Poprad-Veľká 13,00
Stendal:
Spišská Belá sobota 10,30
Gotha:
Spišská Belá piatok 10,30
Cena za holuba na preteky z Chomutova je 0,50 €/ks, máme pridelených 42 boxov do ktorých pôjde priemerne 25 holubov/box.
Cena za holuba na Stendal a Gothu je 1,00 €/ks, máme 15,5 boxu do ktorých pôjde priemerne 33 holubov/box.
Prvé holuby hlásia chovatelia okamžite svojmu klubovému výcvikárovi, ktorý ich hlási ďalej Jozefovi Krišandovi. Následne sú prvé holuby OZ nahlasované ďalej M. Blahovskému.
D, Do PKKT sú prihlásený za OZ KK nasledovní chovatelia:
IV.- NS – Veľká Lomnica – 9 boxov
IV./1.Ing.Peter Grék – OZ Kežmarok – 20 ks
IV./2.RNDr.Daniel Dudzik – OZ Kežmarok- 40 holubov
IV./3.Garamsegy Ladislav – OZ Kežmarok – 20 ks
IV./4.Vencko Ján – OZ Kežmarok – 20 ks
IV./5.Jozef Krišanda – OZ Kežmarok – 40 ks
IV./6.Jozef Andráš – OZ Kežmarok – 40 ks
IV./7.Víťazoslav Korenko – OZ Kežmarok – 40 ks
IV./8.Miroslav Baran – OZ Kežmarok – 20 ks
IV./9.Ján Šoltés – OZ Kežmarok – 20 ks
IV./10.Vladimír Božoň – OZ Kežmarok – 20 ks
IV./11.Milan Lištiak – OZ Kežmarok – 20 ks
IV./12.František Pavličko – OZ Kežmarok – 20 ks
IV./13.Peter Kušnirák – OZ Kežmarok – 40 ks
Plán pretekov Podtatranského klubu krátkych tratí – PKKT:
Bytča I. – 18.5.2012
Čadca I. – 25.5.2012
Bytča II. – 8.6.2012
Čadca II. – 15.6.2012
Bytča III. – 22.6.2012
Čadca III. – 29.6.2012
-náhradný termín
Informácie o činnosti klubu sú na: http://www.ozsnv.wz.cz/
Info z činnosti PKKT:
Zápis zo zasadnutia prípravného výboru Podtatranského klubu krátkych tratí – 9.2.2012
Za predsedu PKKT bol zvolený Vladimír Mulik , za tajomíka a zároveň výpočtára klubu bol určený M.Blahovský, výcvikárom a autoreferentom bude Dalibor Duľa a pokladníkom klubu pre najbližšie obdobie je zvolený Vladimír Fabián.
Do revíznej komisie bol za predsedu zvolený p.Benjamín Lištiak, členovia – Ján Ilavský, Víťo Korenko
· Výbor vzhľadom na rozpočet klubu určil výšku členského poplatku , ktorý bude 5 € za člena, ako aj výšku štartovného na úroveň 35 €. Toto členské musí byť za jednotlivých členov uhradené na adresu pokladníka do 15.3.2012 – V.Fabián, Kúpeľná 43, 053 04 Spišské Podhradie – najlepšie formou poštovej poukážky.
Uviesť mená chovateľov, ktorí majú uhradení členský poplatok a štartovné.
· Štartovné za nasadzovacie stredisko je určené počtom požadovaných košov vo výške 35 € za kôš.
Ocenenie súťaží:
A./ Celkovo bude ocenených prvých 5 chovateľov v poradí PKKT
1. 100 €
2. 80 €
3. 60 €
4. 40 €
5. 20 €
B./ Budú vyhodnotené prvé 3 eso holuby súčtom 5 koef. z 5 pretekov (najnižší koef.)
1. 50 €
2. 40 €
3. 30 €
Pri spoločnej výstave KDTVR-Spiš bude vystavená kolekcia ocenených chovateľov ( 15 ks – 5 x 3 ks)
Séria pre majstrovstvo PKKT : 40/7 – 50/1/1
C./ Tipovacia súťaž : – pri každom preteku si chovateľ určí počet holubov ktoré budú tipované o finančné ocenenia. Tieto musia byť uvedené na prvých miestach na KL chovateľa. V nasadzovacom stredisku sa uvedie na tlačivo zoznam chovateľov, ktorí sa zapojili do tipovacej súťaže. Vybratý poplatok za družstvo sa odovzdá spoločne so zoznamom chovateľov vodičovi prepravného auta v zapečatenej obálke spoločne s poplatkom.
Príklad : Pigeonsteam Duľa – 7 ( znamená, že chovateľových prvých 7 holubov na KL je súťažných)
Blahovský 5 – znamená že do súťaže si chovateľ určil a zaplatil 5 holubov v poradí 1-5 na KL. Platba za jedného súťažného holuba je 1 €.
Vyhodnotené budú prvé tri holuby v preteku označené ako súťažné.
1. 50 % vkladu
2. 30 % vkladu
3. 20 % vkladu
Harmonogram zberu holubov :
NS Brezovica – 18.00
NS SP.Podhradie – 19.00
NS – Odorín – 19.30
NS – Sp.N.Ves – 20.00
NS – V.Lomnica – 21.00
NS Poprad – letisko – 21.30 hodín
Vedúci NS zašlú na adresu tajomníka evidenčný list chovateľov za NS , tlačivo si stiahnu z web stránky PKKT.
Pre potvrdzovanie podkladov za dané NS bude zhotovená pre každé NS samostatná pečiatka
( zabezpečí pokladník PKKT)
Nasadzovanie na prvý pretek bude vo V.Lomnici 17.5.2012 od 18,30 hod, chovatelia si donesú papiere do vlastných boxov, odchod auta bude o 21,00 hod.
E, Prikladám opis mailu v plnom znení , ktorý išiel na všetky kluby ohľadom nahlasovania požiadaviek na opravy výsledkov, ktorý treba akceptovať:
„Zdravím,
v prílohe prikladám tlačivo na nahlasovanie opráv výsledkov.
Telefonické reklamácie neprijímam , toto tlačivo treba vytlačiť, dať do klubu, vyplniť podľa reklamácie jednotlivých chovateľov a podpísané pribaliť k vyhodnoteniu preteku,
ktoré doručujete RNDr.Dudzikovi (spolu s dokladmi k nasledujúcim pretekom).
Reklamácie prijímam do 14 dní po ich uverejnení na internete.
Reklamácie bude výpočtár opravovať naraz po doručení všetkých opráv (po 14 dňoch).
Neskôr uplatnené reklamácie nebudú akceptované.
Peter Grék
Tento oznam je aj na stránke : http://www.szchph.sk/sections/1/reports|27/oznamy.html“
K bodu 3:
Schôdzu ukončil p.Krišanda.
Uznesenie
z rozšírenej schôdze výboru OZ CHPH Kežmarok , konanej dňa 9.5.2012 v Spišskej Belej
VÝBOR OZ CHPH KEŽMAROK
Ukladá:
B, Uhradiť platbu za objednané boxy na DT pokladníkovi OZ J.Andrášovi
– Chomutov 0,50 €/ks, Nemecká 1,00 €/ks
Zodpovedný. predsedovia ZO Termín: 3.6.2012
C, Hlásenie požiadavky na opravy pretekových výsledkov posielať v duchu zaslaného mailu od tajomníka OZ P. Gréka. Po uplynutí 14 dní budú spracovávané pásmové výsledky a zasielané ďalej ako podklad k spracovaniu dvojročných výsledkov, takže reklamácie po tomto termíne nebudú akceptované.
Zodpovedný: predsedovia a výcvikári ZO Termín: stály
V Kežmarku, 9.5.2012
Ing. Peter Grék
tajomník OZ CHPH Kežmarok