Zápisnica
zo schôdze výboru OZ CHPH Kežmarok, rozšírenej o predsedov ZO CHPH konanej dňa 18.3.2012 v Spišskej Belej
Prítomní:
Slov.Ves: F.Jacenko
Sp.Belá: Jozef Krišanda, Jozef Andráš
Kežmarok: ospravedlnený p.Mesarčík
Žakovce: J.Balint, E.Balint
Ľubica: J.Šoltes
V. Lomnica: P.Grék, D.Dudzik, Baran M.,Kredatus M.
Poprad – Veľká: V.Božoň
Hôrka: L.Dravecký, L.Garamsegy
St. Ľubovňa: R.Šulík
Program rokovania:
- Otvorenie
- Organizácia pretek. činnosti OZ v sezóne 2012.
- Záver
Rokovanie otvoril podpredseda OZ CHPH KK p. Krišanda, oboznámil prítomných
s programom schôdze.
K bodu 2 :
A, Schôdza bola zvolaná na základe rozhodnutia výboru OZ Poprad zrušiť spoločný región s OZ Kežmarok a odmietnutia odvozu holubov chovateľov OZ Kežmarok na prvé preteky.
Na základe tohto rozhodnutia výbor OZ Kežmarok prehodnotil spoluprácu s OZ Sabinov a dohodol vzájomnú spoluprácu v sezóne 2012.
S OZ Sabinov vytvoríme základný spoločný región R1. OZ SNV a OZ PP budú tvoriť región R2.Spoločný región všetkých oblastí bude R3.
Pretekový plán bol z dôvodu vzájomnej spolupráce s OZ Sabinov čiastočne upravený a jeho konečné prevedenie je prílohou tejto zápisnice.
Pretek KT – Bytča 2 plánovaný na 3.6.2012 sa započítava do majstrovstva OZ, nie však do Majstrovstiev Slovenska.
B, Bol prečítaný list prezidenta SZ CHPH Ing. J.Kureka s požiadavkou na zaujatie stanoviska k pripravovanému návrhu uznesenia VZ SZ CHPH o vytvorení spoločnej oblasti s OZ Poprad. Bolo dohodnuté, že záver z rokovania oblastnej konferencie k tejto problematike bude prezentovaný aj v stanovisku OZ Kežmarok, ktoré zašle na SZ CHPH tajomník OZ KK.
C, Zástupca ZO St. Ľubovňa p. Šulík predniesol požiadavku na zabezpečenie odvozu holubov aj na nácviky pre ich ZO, nakoľko v objednávke na prepravu si nácviky chceli riešiť svojpomocne. Záverečná tabuľka objednaných počtov za ZO je v prílohe zápisnice.
K bodu 3:
Schôdzu ukončil p.Krišanda.
Uznesenie
z rozšírenej schôdze výboru OZ CHPH Kežmarok , konanej dňa 18.3.2012 v Spišskej Belej
VÝBOR OZ CHPH KEŽMAROK
Schvaľuje:
A, Pretekový plán na rok 2012 v podobe , aká je priložená v prílohe zápisnice.
Ukladá:
B, Uhradiť platbu za objednané boxy na nácviky, KT a ST pokladníkovi OZ J.Andrášovi
Nácviky 1 box = 13,27 €
KT 1 box = 39,83 €
ST 1 box = 59,74 €
Zodpovedný. predsedovia ZO Termín: 21.4.2012
C, Zaslať tajomníkovi OZ P.Grékovi:
1., rozpis rozdelenia krúžkov ročníku 2012 v základných organizáciách na predpísanom priloženom tlačive
2., Nahlásiť menovite chovateľov, ktorým je treba zamerať súradnice holubníka
(chovatelia, ktorí minulý rok nelietali resp. nemali zamerané súradnice novým spôsobom a budú pretekať s holubmi v tomto roku)
Zodpovedný: predsedovia ZO Termín: 31.3.2011
V Kežmarku, 18.3.2012
Ing. Peter Grék
tajomník OZ CHPH Kežmarok